sobota, 23 maja 2015

Wiosenne wyzwanie fotograficzne z jestrudo.pl



1. Zdjęcie wykonane z krzesła




3. Zdjęcie czarno - białe o małym kontraście




5. Zdjęcie niedoświetlone




6. Duży kontrast kolorystyczny




8. Zdjęcie w sztucznym świetle




9. Kadr centralny





10. Żabia perspektywa




11. O zmierzchu (tylne światła mijającej mnie po zmroku fury)




13. Mała głębia ostrości / małe "f" / makro




15. Kadr oparty na regule trójpodziału



16. Oświetl przedmiot bocznym światłem




18. Kolaż zdjęć




19. Zdjęcie czarno - białe o dużym kontraście




20. Zdjęcie pod światło




21. Mocne linie w kadrze (przy okazji makro)





22. Zdjęcie podkreślające kształt obiektu




23. Porusz aparatem w trakcie robienia zdjęcia




24. Zaparowany obiektyw




26. Intensywna obróbka w programie graficznym




28. Kolorowe tło



29. Kreatywny dyptyk


26 komentarzy:

  1. Przepiękne. Mój faworyt to nr 6, 8 i 9 :)
    Jak Ci idzie sprzedaż fotek? Trzymam kciuki, bo masz duuuży talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, takie słowa norrrrmalnie skrzydeł dodają!
      A coś tam próbuję spieniężyć w tych bankach zdjęć, na razie grosze, ale może w skali roku na jakiś obiektyw uzbieram :D

      Usuń
  2. Super zdjęcia :-D
    Osobiście to z motylkiem ukradłam na tapete telefonu... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz Ty cholero mała :D hehe spoko, mogę Ci nawet wysłać w dużej rozdzielczości jakbyś chciała na kompa ;D

      Usuń
    2. Pewnie :-D bo jest mega sliczne :-D
      Mojego meila masz??

      Usuń
    3. Si, gdzieś tam mam :D podeślę :)

      Usuń
    4. Ty, ale który to motylek ma być? :D
      Jutro Ci wyślę, bo właśnie dysk wymieniłam i ni mam jeszcze zdjęć zgranych;)

      Usuń
    5. A motylek nr 26 :-D
      Oki to ja czekam :-D

      Usuń
  3. Bardzo fajne, kreatywne pomysły i realizacje :-) Ja również zaglądam do Rudej, ale ciągle nie czuję się na siłach żeby gdzieś "wystartować". Rozumiem, że nie trzeba wykonać wszystkich zadań, żeby brać udział w akcji? Bo zostało jeszcze parę dni, więc może zdążę się namyślić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne Anika :) nie trzeba wykonać wszystkich zadań. Akcja się już skończyła, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ją sobie 'przerobić' ot tak dla siebie samej, dla treningu :) ja myślę właśnie z takim zamysłem zrobić zadania z wyzwania zimowego, które mi umknęło :)
      Możesz spróbować, na luzie, bez spiny:)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia kochana! masz do tego i rękę i oko:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia skrzydłokwiatu oraz książki są zachwycające, oczarowały mnie... W ogóle rewelacyjne efekty, zapraszam także na moje podsumowanie: http://www.zfilizankakawy.pl/2015/05/wiosenne-wyzwanie-fotograficzne.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, lecę do Ciebie! :D

      Usuń
  6. no to dodaje do obserowanych z przyjemnosca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne,piękne,wszystkie ,nie mogę się zdecydowac które jest naj,naj,fotografuj dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej,ojej! Dzięki śliczne :)) Z fotografią dopiero zaczynam, także nie zamierzam przestawać :)

      Usuń
  8. 13, 22, 23 mnie zaintrygowały, super zdjęcia! :) pierwszy raz tu jestem i będę wracać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo mi miło!:) I dziękuję:)

      Usuń
  9. Brawo Aniu, czekam na Twój nowy blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Foty first class <3 Ja jestem totalną amatorką, robię zdjęcia na czuja zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje dwójki. Ostatnie zdjęcie super :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki ludzie za tyle miłych słów :) Tyiu- brakuje nie tylko dwójki, niestety nie zrobiłam wszystkich zadań ;)

    OdpowiedzUsuń